Prenos odberného miesta pri doprave z e-shopu do POHODY

Od verzie

Funkcia na doobjednanie

Popis

Prenos odberného miesta z e-shopu do prijatej objednávky v POHODE.

Pobrobný popis

V nákupnom procese si zákazník definuje miesto doručenia svojej objednávky (viď obr. 241). Vytvorená objednávka v e-shope s vyplneným odberným miestom (viď obr.238) sa prenáša do prijatej objednávky v POHODE (viď obr.239). Súčastne podporované systémy sú:
- Slovenská pošta
(doručenie na poštu)
- BalíkoBOX
(slovenská pošta)
- Zásielkovňa SK, CZ
- DHL Parcel Shop
- Geis Point (SK, CZ)
- Balíkomat INtime

Tip pre Vás

Odporúčame pre tento typ dopravy nadefinovať v POHODE nového dopravcu (viď obr. 240).

Nastavenie
Admin PohodaConnector

Pre toto nastavenie kontaktujte podporu NextCom, ktorá s vami odkonzultuje a implementuje potrebné nastavenie PohodaConnectoru.
Podpora NextCom

Nastavenie
Klient PohodaConnector

„Posielať z obchodu“
Prijaté objednávky


  • (Obr. 241) Výber miesta doručenia v nákupnom procese na e-shope.

  • (Obr. 238) Miesto doručenia, ktoré sa zobrazuje v objednávke na e-shope.

  • (Obr. 239) Odberné miesto, ktoré sa zobrazuje v prijatej objednávke v POHODE.

  • (Obr. 240) Objednávka naviazaná na dopravcu v POHODE.

  • Klientska časť POHODA Connector