- Home >
- Cenník >
- Video návody PohodaConnector >
- Manuál Pohoda connector
Editácia objednávky v POHODE a jej aktualizácia v nákupnom centre E-shopu
Od verzie
Funkcia na doobjednanie
Popis
Úprava prijatej objednávky v POHODE a následné prenesenie do E-shopu so zmenenými hodnotami.
Pobrobný popis
Prijatú objednávku z E-shopu v POHODE upravíme podľa potrieb (viď obr. 126). Následne pri prenose objednávky na stav vybavená sa objednávka aktualizuje aj v nákupnom centre E-shopu (viď obr.127). O stave vybavená/fakturovaná je zákazník informovaný notifikačným emailom.
Videonávod 
Tip pre Vás
Pre potreby vypnutia posielania notifikačných emailov je možné nastaviť PohodaConnector tak aby sa pri zmene stavu objednávky neposielal email zákazníkovi.
Pre toto nastavenie kontaktujte podporu NextCom, ktorá s vami odkonzultuje a implementuje potrebné nastavenie PohodaConnectoru.
Podpora NextCom
Nastavenie
Admin PohodaConnector 
Pre toto nastavenie kontaktujte podporu NextCom, ktorá s vami odkonzultuje a implementuje potrebné nastavenie PohodaConnectoru.
Podpora NextCom
Nastavenie
Klient PohodaConnector 
„Posielať do obchodu“
Stav objednávok
Odosielanie stavu objednávky z POHODY zákazníkovi emailom (Vybavená)
Od verzie
Štart
Popis
Zákazníkovi je zaslaný email pri zmene stavu prijatej objednávky v POHODE na stav „Vybavená“.
Pobrobný popis
Pri vybavení objednávky v POHODE napr. vystavením faktúry sa zmení stav prijatej objednávky na „Vybavené“ (viď obr.96). Automaticky sa odosiela email zákazníkovi o zmene stavu objednávky (viď obr. 98).
Videonávod 
Tip pre Vás
Text notifikačného mailu je možné definovať cez shopadmin (viď obr.106).
Nastavenie
Admin PohodaConnector 
Záložka
„Stavy objednávok“
Aktualizovať stav z POHODY [S1]
Nastavenie
Klient PohodaConnector 
„Posielať do obchodu“
Stav objednávok
Prijaté objednávky
(Obr. 96) Stav „Vybavené“ prijatej objednávky v POHODE.
(Obr. 98) Informačný email o vybavenej objednávke.
(Obr. 106) Nastavenie textu notifikačného emailu stavu vybavená/fakturovaná v shopadmine.
Serverová časť POHODA Connector feature (S1)
Klientska časť POHODA Connector
Klientska časť POHODA Connector
Posielanie informácie o storne objednávky z Pohody zákazníkovi emailom
Od verzie
Štart
Popis
Zákazníkovi je zaslaný email pri zmene stavu prijatej objednávky v POHODE na stav „Storno“.
Pobrobný popis
Pri stornovaní objednávky v POHODE (viď obr.97) sa zmení stav prijatej objednávky na „Storno“. Následne sa odosiela email zákazníkovi o storne objednávky (viď obr. 99).
Videonávod 
Tip pre Vás
Text notifikačného mailu je možné definovať cez shopadmin (viď obr.107).
Nastavenie
Admin PohodaConnector 
Záložka
„Stavy objednávok“
Aktualizovať stav z POHODY [S1]
Nastavenie
Klient PohodaConnector 
„Posielať do obchodu“
Stav objednávok
Prijaté objednávky