Podpora nahlásenie incidentu pre podporu riešení NextCom

Pred kontaktovaním podpory sa uistite či máte zaplatený príslušný balík podpory pre aktuálne obdobie.

Vzdialená podpora cez NextCom Support

Stiahnuť

Inštrukcie k stiahnutiu:
    Pri poskytovaní telefonickej technickej podpory klientom používame program "TeamViewer verzia 11". Naši technici Vás môžu požiadať o stiahnutie programu z tejto stránky. Nachádza sa tu upravená verzia TeamViewerQS, ktorá sa neinštaluje. Po stiahnutí stačí program spustiť. Dôležité je, aby nebežala na Vašom počítači iná verzia. V takomto prípade je potrebné inú verziu programu TeamViewer najskôr ukončiť a až potom spustiť TeamViewerQS z tejto stránky. Po ukončení podpory stačí ukončit program a spojenie sa preruší.

Vzdialená podpora cez TeamViewer v11

Stiahnuť

Inštrukcie k stiahnutiu:
    Pri poskytovaní telefonickej technickej podpory klientom používame program "TeamViewer verzia 11". Naši technici Vás môžu požiadať o stiahnutie programu z tejto stránky. Nachádza sa tu upravená verzia TeamViewerQS, ktorá sa neinštaluje. Po stiahnutí stačí program spustiť a zaslať technickej podpore ID a heslo emailom alebo nadiktovať telefonicky. Dôležité je, aby nebežala na Vašom počítači iná verzia. V takomto prípade je potrebné inú verziu programu TeamViewer najskôr ukončiť a až potom spustiť TeamViewerQS z tejto stránky. Po ukončení podpory stačí ukončit program a spojenie sa preruší.

Telefonické nahlásenie incidentu na podporu riešení NextCom.+421 45 3 700 333Po–Pi 9:00–17:00hotline +421 917 333 036

Pred kontaktovaním podpory sa uistite či máte zaplatený príslušný balík podpory pre aktuálne obdobie.